poptávky a objednávky e-mailem
| |
Reklamační řád
I. Všeobecná ustanovení
- Tento reklamační řád byl zpracován v souladu se
zákonem č. 40/1964 Sb. občanským zákoníkem, a v návaznosti na ustanovení
článku VII. obchodních podmínek společnosti ZETT Plus s.r.o., za
kterých bude dodáváno zboží z internetového obchodu I-DUM.CZ. Tento reklamační
řád upravuje podmínky, rozsah a způsob uplatnění reklamace zboží, které bylo u
společnosti ZETT
Plus s.r.o. (dále jen Prodejcem), jako prodejcem
výrobků a zboží třetích subjektů, zakoupeno Zákazníkem prostřednictvím
internetových webových stránek internetového obchodu.
- Definice některých pojmů
- Kde
se v tomto reklamačním řádu hovoří o "Prodejci", rozumí se jím obchodní
společnost ZETT
Plus s.r.o., se
sídlem: Jungmannova 672, Roudnice nad Labem, PSČ 413 01, IČ
00556955, která je plátcem DPH - DIČ CZ00556955, registrovaným u
Finančního úřadu v Roudnici nad Labem, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Krajským soudem v Ústí nad Labem v oddíle C, vložka 106.
-
"Zákazníkem" se rozumí fyzická nebo právnická osoba, které Prodejce prodává
na základě její objednávky zboží ze své internetové nabídky.
-
"Provozovnou prodejce" se rozumí sídlo společnosti
ZETT Plus s.r.o.
-
"Přijetím reklamace zboží" se rozumí úkon Prodejce, kterým vezme na vědomí
Zákazníkovo uplatnění odpovědnosti za vady (reklamaci).
- Za
"vyřízení reklamace" je nutno považovat vlastní posouzení vady, její
odstranění, výměnu zboží, případně odmítnutí reklamace k tomu příslušným
subjektem.
II. Záruční podmínky
- Ke každému zboží, které je na základě uskutečněné
objednávky doručováno Zákazníkovi, je přikládán dodací list, který může
sloužit zároveň jako záruční, pokud tento není ke zboží přiložen (závisí na
výrobci). Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje Zákazník
(popř. jiná osoba) svým podpisem na předloženém dodacím listu.
- Délka záruční doby je uvedena na dodacím nebo
záručním listu, nebo je vyznačena přímo na obalu výrobku. V případě výměny je
záruční doba uvedena na dodacím listě nebo přímo na obalu výrobku. Zákazník
dostane nový záruční, případně dodací, list. Další případná reklamace se bude
uplatňovat na základě tohoto záručního, event. dodacího listu.
- Nárok na uplatnění práv Zákazníkem v záruční době
nelze uplatnit v následujících případech:
-
reklamace byla uplatněna po vypršení záruční lhůty zboží
- na
zboží opatřeném ochrannými pečetěmi a nálepkami došlo k jejich porušení
- na
zboží opatřeném vlastním označením firmy došlo k jeho poškození či
odstranění
- zboží
bylo instalováno neodborně, či neodbornou obsluhou
- se
zbožím bylo zacházeno neodborně, či neodbornou obsluhou
- zboží
bylo používáno v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům
uvedeným v přiložené dokumentaci
- zboží
bylo poškozeno vodou, ohněm, bleskem, elektřinou, případně zásahem vyšší
moci
- zboží
bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami
uvedenými v přiložené dokumentaci
- zboží
je nadměrně znečištěno.
III. Reklamační podmínky
- Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zákazníkem
zakoupeno u společnosti
ZETT Plus s.r.o.
- Za jediné místo k přijímání reklamací je nutno
považovat sídlo Prodejce, a to sídlo společnosti
ZETT Plus s.r.o., na adrese: Jungmannova 670, 413 01 Roudnice
nad Labem, ledaže by zboží bylo Zákazníkem reklamováno již přímo při jeho
doručení nebo se smluvní strany nedohodly jinak.
- Zboží určené k reklamaci je Prodejcem přijímáno k
reklamačnímu řízení pouze při dodržení následujících náležitostí:
- zboží
je zabaleno v původním obalu
- zboží
je zbaveno všech nepůvodních nálepek, označení, apod.
- zboží
je opatřeno případnou kompletní technickou dokumentací a veškerým
příslušenstvím (manuály, doplňky, apod.)
- k
reklamaci zboží je ze strany Zákazníka předložen písemný doklad o prodeji
reklamovaného zboží
- k
reklamaci zboží je ze strany Zákazníka předložen písemný popis vad, který je
v záhlaví opatřen kontaktní adresou a telefonem Zákazníka, a dále soupis
množství a druhů reklamovaného zboží
-
zboží, u něhož je v dodacím listu uvedeno, že výrobní číslo je opatřeno
čárovým kódem, nebude do reklamačního řízení přijato v případě, že tento
čárový kód je poškozený nebo zcela chybějící.
- Průběh reklamačního řízení
a.
Zákazník doručí
na vlastní náklady a riziko reklamované zboží na adresu sídla Prodejce, pokud se
smluvní strany nedohodly jinak. Zboží musí být v původním obalu a v úplném stavu
včetně příslušenství.
b.
Po řádném přijetí
reklamovaného zboží prodejce reklamaci posoudí, a to tak, že reklamaci uzná a
provede výměnu reklamovaného zboží, nebo reklamované zboží předá Výrobci ke
konečnému posouzení oprávněnosti reklamace zboží Zákazníkem.
c.
Po takovémto
vyhodnocení oprávněnosti reklamace zboží ze strany Prodejce bude Prodejcem
zákazníkovi písemně, oznámen výsledek takto provedeného posouzení
reklamace (přijetí reklamace, zamítnutí reklamace, stanovení termínu opravy
apod.).
d.
Prodejce po
vyřízení reklamace vyzve Zákazníka k odběru zboží nebo jej zašle na své náklady
a riziko zákazníka zpět, popř. u oprávněných reklamací provede výměnu zboží v co
nejkratším možném termínu, pokud se smluvní strany nedohodly jinak.
IV. Náklady reklamačního řízení
- Dopravu zboží určeného k reklamaci hradí Zákazník
na své vlastní náklady, pokud se smluvní strany nedohodly jinak.
- V případě oprávněné reklamace zboží Zákazníkem
hradí veškeré náklady spojené s vyřízením reklamace Prodejce.
- V případě neoprávněné reklamace zboží Zákazníkem
hradí veškeré náklady spojené s vyřízením reklamace Zákazník, pokud se smluvní
strany nedohodly jinak.
V. Závěrečná ustanovení
- Tento Reklamační řád tvoří nedílnou součást
Všeobecných obchodních podmínek společnosti ZETT Plus s.r.o., za
kterých bude dodáváno zboží z internetového obchodu IDUM.CZ.
- Tento Reklamační řád je uveřejněn na veřejně
přístupném informačním systému s možností dálkového přístupu (internet), a to
na adrese http://www.idum.cz. V případě rozporu mezi písemným
vyhotovením Reklamačního řádu a jeho verze zveřejněné na veřejně přístupném
informačním systému (internet), má přednost verze zveřejněná na veřejně
přístupném informačním systému (internet), která je jedinou autentickou verzí
Reklamačního řádu.
- Prodejce je zveřejňuje na veřejně
přístupném informačním systému (internet) změny tohoto Reklamačního řádu tak,
aby mezi zveřejněním této změny a účinností této změny byla doba alespoň 10-ti
dnů. V době mezi zveřejněním změny a její účinností platí tento Reklamační řád
ve stávajícím znění. Současně Prodejce informuje zákazníka, má-li s ním
smluvní vztah, o změně vhodným způsobem, zejména dopisem, emailem nebo
informací uvedenou na daňovém dokladu. Objedná-li Zákazník služby Prodejce po
účinnosti takovéto změny, platí, že Zákazník se změnou vyslovil souhlas.
- Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.srpna
2003.
| |
|