poptávky a objednávky e-mailem
| |
Zákazník se zavazuje seznámit s konkrétními podmínkami
dodávky zboží, zejména s ceníkem zboží, možnostmi způsobu úhrady ceny zboží, s
podmínkami dopravy zboží do místa určení a
reklamačním řádem Prodejce.
Prodejce ceník uveřejněný na
internetových webových stránkách průběžně aktualizuje a zákazníkovi se zavazuje
dodat pouze to zboží, které je aktuálně nabízeno v ceníku v okamžiku odeslání
potvrzení objednávky a za ceny uvedené v ceníku rovněž v okamžiku odeslání
potvrzení objednávky. Prodejce si vyhrazuje právo nedodat zboží odsouhlasené v
rámci potvrzení objednávky v případě, že místem doručení je místo nedosažitelné
nebo dosažitelné toliko s vynaložením mimořádného úsilí nebo jinak nevhodné. V
případě pochybností o tom, zda místo určení je místem uvedeným v předcházející
větě tohoto ustanovení, je rozhodující názor prodejce.
Dodávky
předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností
dodavatele realizová y v co nejkratším termínu, obvykle do 1-21 dnů,v případě
speciálních produktů a rozsáhlejších dodávek do 3-8 týdnů.
Předpokládaný
termín plnění je uveden v potvrzení objednávky. Dodavatel může ve výjimečných
případech termín plnění prodloužit, musí však neprodleně na tuto změnu
upozornit odběratele.
Za
splnění termínu plnění se považuje dodání předmětu plnění odběrateli
ve výdejním místě dodavatele,nebo předání pověřeným pracovníkem
dodavatele (při použití vlastní dopravy dodavatele)v místě plnění
anebo předání předmětu plnění prvnímu tuzemskému dopravci.
Je-li
sjednán osobní odběr odběratelem anebo jedná-li se o předmět plnění,vyžadující
instalaci u odběratele,je za splnění termínu plnění považováno též sdělení
odběrateli,že předmět plnění je připraven k expedici. Odklad převzetí předmětu
plnění či jeho instalace u odběratele nemá poté vliv na splnění termínu
plnění.
Není-li
sjednáno jinak,je místem plnění příslušné výdejní místo dodavatele.
Pokud odběratel požaduje jiné místo plnění,je tímto místem sídlo odběratele
anebo místo plnění,uvedené na objednávce a rovněž na potvrzení objednávky.
Náklady
spojené s dodáním do jiného místa plnění,než je výdejní místo
dodavatele,nese odběratel. Požaduje-li odběratel dopravu předmětu plnění,dodavatel
podle charakteru předmětu plnění a údajů na objednávce a potvrzení
objednávky zvolí adekvátní způsob dopravy (poštovní přepravu,přepravní
službu anebo vlastní dopravu dodavatele). Je-li předmět plnění přepravován
podle přeprav ích pokynů odběratele,přechází na odběratele riziko ztráty,poškození
či zničení okamžikem předání předmětu plnění poštovní přepravě či
prvnímu dopravci za účelem dopravy předmětu plnění odběrateli.
Nepřevezme-li
odběratel předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. není
i přes předem dohodnutý termín přítomna odběratelem určená osoba),nese
odběratel náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši.
Odběratel
je povinen předmět plnění převzít a neprodleně zkontrolovat soulad množství
a typu předmětu plnění s dodacím listem nebo výdejkou,popř. zjevná poškození
přepravních obalů či produktů.
Zjistí-li
odběratel rozpor s dodacím listem,nebo výdejkou,popř. zjevné poškození
obalů či produktů,je povinen tuto skutečnost neprodleně sdělit dodavateli
anebo doručiteli zásilky a písemně ji uvést na dodacím listu,nebo výdejce
dodavatele,popř. dodacím listu spediční služby.
Při
zjištění rozdílu v množství a druhu předmětu plnění či jeho zjevném
poškození,je odběratel povinen tuto vadu neprodleně reklamovat u
dodavatele,nejpozději však do 2 pracovních dnů od předání. Na pozdější
reklamace tohoto typu nemusí dodavatel brát zřetel.
Odběratel
je povinen při převzetí předmětu plnění,jeho prohlídce a následném
uvedení do provozu provést rovněž kontrolu sériových čísel předmětu
plnění se záznamem uvedeným na dodacím listě,nebo výdejce. Na zjištěný
rozdíl je povinen upozornit dodavatele,a to ejpozději do 3 pracovních dnů od
převzetí předmětu plnění. Dodavatel poté zajistí opravu a zaslání nového
dodacího listu, nebo výdejky do 10 pracovních dní. Rozdílnost sériového
čísla produktu a sériového čísla uvedeného v dodacím listě, nebo výdejce,je
důvodem pro odmítnutí reklamace.
| |
|